AccessPoint Cisco

hrbek na metrostav.cz hrbek na metrostav.cz
Pátek Leden 7 14:19:36 CET 2005

Tobe ta falesna midway lezi pekne v zaludku. Tehdy to MOZNA zpusobil muj ASUS. Bohuzel to byla doba, kdy jsem byl na Kladne moc casu netravil a takze komunikace se mnou a ziskani informaci bylo mou vinou celkem komplikovane. Presto, ze mi spojeni normalne fungovalo, provedl jsem nejaka opatreni (novy firmware, znovunastaveni apod.) a problem se neobjevil. Bohuzel se ale nedalo jednoznacne urcit, kdo to opravdu zpusobil (napr. bylo divne, kde vsude se chytil signal falesne Midwaye apod.), takze zustalo jen u domenek. Mimochodem, informace o tom, ze se prihlasil clovek, ktery si mysli, ze to ruseni mohl zpusobit problehla aktualitami.

Pokud Te ta nejistota stale tak uzira, spokoj se klidne s tim, ze jsem ty problemy (a tim blbcem) jsem ja. Tobe to pomuze najit zpatky svou dusevni rovnovahu a ja se s tim naucim zit.

Waladir