AccessPoint Cisco

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Středa Leden 5 19:02:33 CET 2005

Clenstvi ve druzstvu (jakemkoliv) rozhodne nikomu nedoporucuju.:)

Vyzkouset cokoliv v siti Klfree muze kterykoliv zajemce o pripojeni.
Pokud chces, muzes se domluvit nekym z party hic (partahic na klfree.net) -
muzete se spolu sejit v kancelari, vzit nejaky kabel a antenu a
vyzkouset primo na miste (signal je primo vevnitr). A bude jasno.

I potom mas jako zajemce o pripojeni narok na zkusebni provoz obvykle do
konce kalendarniho mesice.

JB