AccessPoint Cisco

SPM spm na inMail.sk
Středa Leden 5 18:58:31 CET 2005

Drahe, no... Faktem je, ze to stalo nauveritelne penize, ale zase to
je uz hooodne stare.
Nicmene problem je v tom, ze nemam antenu, bez ktery nevim jestli
signal chytnu... To mi brani v odzkouseni. A pak nevim jak to
vyzkouset, kdyz se nestanu clenem druzstva :-/

Jiri Bulan <bo.jo na volny.cz> wrote in news:crh8oe$mf4$1
@lit.fsid.cvut.cz: