AccessPoint Cisco

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Leden 5 19:04:38 CET 2005

SPM wrote:
> Drahe, no... Faktem je, ze to stalo nauveritelne penize, ale zase to
> je uz hooodne stare.
> Nicmene problem je v tom, ze nemam antenu, bez ktery nevim jestli
> signal chytnu... To mi brani v odzkouseni. A pak nevim jak to
> vyzkouset, kdyz se nestanu clenem druzstva :-/

Urcite se najde nekdo kdo ma starsi antenku nazbyt a mohl by ji
zapujcit. Co se tyce vyzkouseni, nejjednodussi je domluvit si na
omezenou dobu testovaci IP adresu na pripojit na klfree.net. Pokud bydlis v
panelaku, muze se stat, ze odpovedi bude rovnou kontakt na Tve sousedy,
od kterych si muzes natahnout LAN.

-Svata