Jednani rady

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Pondělí Leden 3 00:22:22 CET 2005

Doufam, ze uz sis dostatecne prostudoval stanovy a interni rady
sdruzeni, abys konecne uz pochopil, ze tvuj prispevek, ktery odstartoval
cele vecerni besneni je vadny.

Pokud chces pomoci Sdruzeni Klfree.net, tak clenum PRESNE vysvetli,
jakym zpusobem je jejich Rada ma informovat o deni v Klfree.

Predem dekuji.

A abys nezapomnel! Ukol, ktery jsem ti zadal zni: VYSVETLI PRESNE JAKYM
ZPUSOBEM JE RADA POVINNA INFORMOVAT CLENY KLFREE O DENI VE SDRUZENI.

Prosim, neposilej zadny jiny prispevek, dokud tento ukol nesplnis. Jinak
si u tebe udelam cerny puntik. Nazdar!

JB