Jednani rady

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pondělí Leden 3 00:08:23 CET 2005

Jee, to chce klid a nenechat se vytocit :-)
Co mas za klienta, ktery neumoznuje oznacit vse jako prectene? To chce neco
lepsiho :-))

Forum ctu taky, ale tam se nic moc nedeje.. Tady to dneska zije :-) Holt je
tu DaTunel!

BS

"Skudlik" <skudlik na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:41D87E1A.3040708 na email.cz...