Jednani rady

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pondělí Leden 3 00:32:00 CET 2005

Nakresli si velky cerny kolo treba pres celou zed :-))

Ukoluj si kamarady nebo ve sdruzeni delniky, na me to jaxi nefunguje, asi se
nekde stala chyba :-)

Ja sem nikdy netvrdil, ze rada je povinna cleny informovat o tom, o cem
jedna. Coz je ale asi chyba. I kdyz ono uzivatele informace nezajimaji, to
je taky fakt. No ale cleny by to zajimat mohlo.. a to byl muj puvodni zamer,
aby clenove tlacili na radu, aby na webu vydavala casteji informace ze svych
jednani.

Tot vse.

BlackSUN
www.datunel.net

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cr9vn4$6ri$1 na lit.fsid.cvut.cz...