Jednani rady

Skudlik skudlik na email.cz
Pondělí Leden 3 00:04:58 CET 2005

Specialne pro Pepu a BSE:

Bezte vopruzovat nekam jinam! Normalne na podobny blaboly vubec
nereaguju, ale dneska jsem kvuli vam dvoum *CENSORED* musel odklikat
snad 60postu plnejch naprostejch nesmyslu .. a i moje trpelivost nekde
konci.

Timto bych chtel poprosit vsechny, co toto forum ctou a maji dostatek
rozumu, aby se obrnili trpelivost a pokudmozno jejich prispevky ignorovali.

Diky moc,

Skudlik.