Microsoft dostal dáreček: virus, kterému neodolá

JaSt - (227) Jaroslav Strestik strestik na profinet.cz
Pátek Prosinec 30 10:07:50 CET 2005

Tak a dost, pohar me trpelivosti se pomalu zacina naplnovat. Prestan se
tu vytahovat do nebes, mam z toho pocit ze cely klfree stoji a pada na
Mr.Gespantovi - TO ALE NENI PRAVDA. Nehodlam tu prat spinave pradlo, to
si muzeme vyrikat F2F, ale zadam Te timto verejne, abys upustil od
dalsiho prekrucovani faktu a zvelicovani housenek.

JaSt