Microsoft dostal dáreček: virus, kterému neodolá

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Pátek Prosinec 30 09:41:09 CET 2005

Chapes to spatne...

Jsou jiste priority... A kdyz cizi prace ma vyssi prioritu nez moje, tak
udelam cizi... Proto taky clovek, kterej neni tolik aktivni muze delat
praci o nizke priorite - viz tento clanek...