Microsoft dostal dáreček: virus, kterému neodolá

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Pátek Prosinec 30 12:03:16 CET 2005

to snad ani nema cenu komentovat... mel jsem se na ten rozpocet tedka
vysrat... mas pravdu... at ho priste dela ten, co to ma za ukol... Zadny
fakta jsem neprekroutil a nic nezvelicil - evidentne nevis o cem mluvis...