SPAM Mozilla.....

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Pátek Prosinec 2 00:13:45 CET 2005

Když jsi tak chytrej tak se ucházej o místo na uřadě vlady....

P.S.: Jestli umíš číst tak jmeno je v mailu.... "djwivo na centrum.cz"

Ja jen reaguji na to ze me jen kvuli firefoxu prijde 17mailu za
5minut....nic vic...
Stejne je to debata na Ho... proste konkurencni boj....

Dne Thu, 01 Dec 2005 23:48:41 +0100 napsal/-a Contour <contour na sayph.cz>
následující zprávu: