SPAM Mozilla.....

Contour contour na sayph.cz
Čtvrtek Prosinec 1 23:48:41 CET 2005

A že jsou uživatelé Opery vždycky tak agresivní proti Firefoxu :) Že pán
bez podpisu takto nereagoval třeba taky na prodej HDD, na testovací
zprávy, na datový kabel nebo na oznámení OOo2? :)

Mnoho lidí bohužel updaty svejch oblíbenejch aplikací nesleduje, tak
může být informace přínosná. Když ti vadí, používej filtry nebo to v
News stromu prostě nečti, jak už bylo řečeno ;)

Pa brouku

--- Contour