Stop flame (was: Re: SPAM Mozilla.....)

Kroko johnie.s na seznam.cz
Neděle Prosinec 4 21:07:40 CET 2005

informace o tom, ze je nova verze Mozilly, me neobtezuje...
informace o tom, ze je nekde nove AP nebo ze nekdo sikovnejsi nez ja a neco
dobreho pro klfree udelal, me taky neobtezuje... :-))) (spis smekam a
dekuji)
informace o nepocitacovych aktivitach klfree me neobtezuje...
o tom ta konference skutecne je

Ale popuzene prispevky nekterych prispevatelu jen proto, ze maji jiny nazor,
jiny OS, jiny prohlizec, jine cislo bot a jinou barvu kolobezky - to me
stve...
Vetsinu lidi nezajima, ze si nekdo oblibil "Horiciho psa" nebo "Cinohru" a
je ochoten kvuli tomu shoret na hranici.
Ale muze je zajimat, ze je neco noveho a co to prinese.

Prosim, Svato, zrid pro podobne ucely samostatnou konferenci, napriklad s
nazvem - "Flamewar", "Dzihad", pripadne "Dusevni ejakulaty" je taky dobry
nazev :^)
Prvni flamewar bych rozpoutal o vhodnem nazvu pro tuto konferenci

"...no brain, no pain..."

kroko

P.S. Flame must go on ;-)))

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.10025.1133509560.31077.kladno na sluzby.klfree.net...