SPAM Mozilla.....

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 1 23:40:24 CET 2005

Všichni museji jen poucovat................. Proste podle mne je to stejny
jako "prodám disk za bla bla bla" proste je to SPAM.

Dne Thu, 01 Dec 2005 21:46:42 +0100 napsal/-a tom712 <tom712 na atlas.cz>
následující zprávu:

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí revolučního
webového prohlížeče Opera.