Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Úterý Srpen 30 21:39:40 CEST 2005

"Mr.Gespant" <mrgespant na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dejvns$7pi$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> A tahle konferenece je nad zakon?

Konference ne, ale státní úředník ano... Pracoval jsem ve firmě, kde byl
účetní bývalý pracovník Finančního úřadu... A ten tvrdil. že když na faktuře
musí být jméno firmy přesně tak, jako je v obchodním rejstříku, tj. včetně
velikosti písmen, že když je v rejstříku Franta Novák a dodavatel napíše na
fakturu FRANTA NOVÁK, tak to Finanční úřad nemusí uznat jako nákladovou
položku... A teď si vem, že stejných blbců je ve státní správě 95%.

> Neber to nijak osobne, ale jses pako :-) Podpisem Zadosti o clenstvi si se
> zavazal k tomu, ze se seznamis se Stanovama a dalsima dokumentama - mimo
> jine s Financnim radem. A tam je to jasne napsano...

njn, sypu si popel na hlavu :-(.

> Jo? A co treba 5.4GHz... O kterem se uz vic jak rok tahne diskuze jestli
> se povoli a kdyz uz povoli, tak jak siroky pasmo a jaka frekvence se
> pouzije pro outdoor a co jako indoor, atd... Pred mesicem se konecne
> udelalo jasno co bude povoleny a jak to ti experti o kterych ty mluvis
> meli vedet??? A tak je to se vsim... Kdyz si myslis, ze je tak snadny neco
> predpovidat v oblasti IT, tak mi rekni jakej bude za rok presne na den
> nejvykonejsi procesor pro desktopy od Intelu a od AMD...

To bych asi musel odpovědět jako poručík Troník na otázku, jakou kadenci má
samopal vzor 58 :-).

> No informovanost vazne hlavne proto, ze Radni pro informovanost na to sere
> :-(

Popravit :-). Ale v tomhle bych mu snad moh dělat pomocníka.

> No ja bych osobne nejradsi vubec omezil prijimani novych lidi... Obzvlast
> na nektera AP, ktera proste uz jsou v tak zaruseny oblasti, nebo je tam
> tolik lidi, ze na ne pripojovat je kontraproduktivni. Jak rikam problem
> neni v pateri...

Asi nakonec stejně nezbyde nic jinýho... BTW před časem jsem sem dával odkaz
na stránky Pilsfree a na jejich stránkách jsem taky našel věty, že některé
oblasti prostě přistávají připojoat do doby, než tam posílí kapacitu.

> za 2.7Mega na Bucku?? :-)) :-))

To by mohla být i obsluha nahoře bez :-))?

Docent