Termin clenske schuze

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 10:32:58 CEST 2005

Docent wrote:
> "Mr.Gespant" <mrgespant na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:deivv5$5ug$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> To samozřejmě ano, ale není to snad prvotní úkol odpisů, ne? Spíš důsledek
> toho, že jsem koupil nějakou investici...

No tak ted si se mnou zacal souhlasit, tak kde je problem? :-/

> Tak zákonem to zrovna nedoložím, ale na 199% to bylo právě někde v téhle
> konferenci... Teď už to vzhledem k pokročilé době hledat nebudu, ale v
> nejbližší době se pokusím.

A tahle konferenece je nad zakon?

> Ale jo, to beru, já se snažím dobrat k tomu, jak je to s penězmama
> neziskovýho sdružení, jestli smí platit lidi, kolik smí mít na konci roku
> peněz na účtě atd. ... Zatím jsem se tady dočet akorát o tom, že jsem pako,
> když zaplatím den po 15. :-p.

Neber to nijak osobne, ale jses pako :-) Podpisem Zadosti o clenstvi si
se zavazal k tomu, ze se seznamis se Stanovama a dalsima dokumentama -
mimo jine s Financnim radem. A tam je to jasne napsano...

> No, a to je to, vo co go. Sice se tahle technologie mění běsnou rychlostí,
> ale zase snad ne tak, aby expertům nebylo jasný, co bude za rok...

Jo? A co treba 5.4GHz... O kterem se uz vic jak rok tahne diskuze jestli
se povoli a kdyz uz povoli, tak jak siroky pasmo a jaka frekvence se
pouzije pro outdoor a co jako indoor, atd... Pred mesicem se konecne
udelalo jasno co bude povoleny a jak to ti experti o kterych ty mluvis
meli vedet??? A tak je to se vsim... Kdyz si myslis, ze je tak snadny
neco predpovidat v oblasti IT, tak mi rekni jakej bude za rok presne na
den nejvykonejsi procesor pro desktopy od Intelu a od AMD...

> Mně to zatím připadá takhle (třeba se pletu, když ona ta informovanost přece
> jenom občas vázne, asi qůli těm strategickým důvodům :-p):

No informovanost vazne hlavne proto, ze Radni pro informovanost na to
sere :-(

> Mám AP X s 65 členy, chtějí se připojit další 4, AP X to nezvládá, vyhodím
> technologii z AP X a pořídím novou, za 6 měsíců připojím dalších 20 členů,
> chtějí se připojit další 4 a zjišťuju, že jsem tam, kde před půl rokem a
> musím znovu měnit technologii..

No tak to je napriklad blbost... Otazka pripojovani lidi nebude nikdy
tak problematicka co se tyce patere ( cili cim to tam privedu ), ale co
se tyce posledni mile ( AP - clen ) a tam se technologie od vzniku
Sdruzeni takrka nezmenila...

> Já bych spíš s tím přijímáním nových členů počkal, udělal nějakou náborovou
> akci, pak posílil síť pro nové členy + rezervu a až by přišli další,
> "vážení, máte smůlu, měli jste možnost před půl rokem"...

No ja bych osobne nejradsi vubec omezil prijimani novych lidi...
Obzvlast na nektera AP, ktera proste uz jsou v tak zaruseny oblasti,
nebo je tam tolik lidi, ze na ne pripojovat je kontraproduktivni. Jak
rikam problem neni v pateri...

> Na Bucku :-)))?

za 2.7Mega na Bucku?? :-)) :-))

Mr.Gespant