Termin clenske schuze

Svata garat na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 12:08:41 CEST 2005

Docent wrote:

> No, a to je to, vo co go. Sice se tahle technologie mění běsnou rychlostí,
> ale zase snad ne tak, aby expertům nebylo jasný, co bude za rok...

Pred cca 2 mesici CTU vydal navrh noveho VO pro pasma 2.4GHz a
5.4-5.8GHz (z tech co nas zajimaji). V puvodnim navrhu byly klauzule,
ktere by podstatnou cast 2.4GHz vysilani omezila (nizky vyzareny vykon)
a de-facto znemoznila provoz znacneho poctu koncovych stanic (anteny
schvalene vyrobcem radioveho zarizeni).

Behem 2 mesicu se situace dost drasticky (v dobrem) zmenila - kupodivu
pomerne vysoky povoleny vykon v 5.4GHz zustal (to se take celkem necekalo).

Jiste jsi mnohem zdatnejsi v oblasti bezdratovych technologii, takze
dokazes predvidat i na rok dopredu.

> Mně to zatím připadá takhle (třeba se pletu, když ona ta informovanost přece
> jenom občas vázne, asi qůli těm strategickým důvodům :-p):

Nikoliv - vazne pro to, ze jedinec, ktery si napsal "zlepseni
informovanosti" na volebni stit ... prubezne informovat asi nezvlada.
Zda nestiha, nema podklady (pochybuji, ma plny pristup ke vsem
informacim) nebo je lempl neresim - zeptejte se jej na schuzi clenu.

> Mám AP X s 65 členy, chtějí se připojit další 4, AP X to nezvládá, vyhodím
> technologii z AP X a pořídím novou, za 6 měsíců připojím dalších 20 členů,
> chtějí se připojit další 4 a zjišťuju, že jsem tam, kde před půl rokem a
> musím znovu měnit technologii..

Aha, tak vis co - Cvrcovice byly na zacatku dimenzovane tak na 15
lidi... takze pozadame spravce aby ty prebytecne odpojil, ne ?

> Já bych spíš s tím přijímáním nových členů počkal, udělal nějakou náborovou
> akci, pak posílil síť pro nové členy + rezervu a až by přišli další,
> "vážení, máte smůlu, měli jste možnost před půl rokem"...
Mily a vazeny, co rikas je ptakovina. Kdyz maji nove prichozi zajem a
snahu prilozit ruku k dilu, je hloupost je neprijmout... na rozdil od
nekterych stavajicich clenu, kteri rozdavaji rozum plnymi hrstmi a
skutek utek.

Sorry, ale je videt, ze bys potreboval zaprahnout do prace. Takhle
chytry (na mluveni) je kde kdo - pojd prosim take neco delat.

-S.