Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Úterý Srpen 30 21:55:53 CEST 2005

"Svata" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:430D98A9.1040408 na volny.cz...

> Jiste jsi mnohem zdatnejsi v oblasti bezdratovych technologii, takze
> dokazes predvidat i na rok dopredu.
To zrovna ne, ale bohužel jsem pracoval na ČTÜ, takže vím, co je to za
mozkovny, a co od nich lze očekávat. Třeba makáč z kontrolního a měřicího
střediska odešel pracovat k soukromníkovi se slovy, že za tu almužnu dělat
nebude, a za 2 měsíce byl zpátky na svém místě, ani se nezačervenal... Jenom
nevím, jestli odešel sám, když zjistil, že u soukromníka se musí makat, nebo
byl ve zkušební době jako netahavý vyhozen---

> Nikoliv - vazne pro to, ze jedinec, ktery si napsal "zlepseni
> informovanosti" na volebni stit ... prubezne informovat asi nezvlada.
> Zda nestiha, nema podklady (pochybuji, ma plny pristup ke vsem
> informacim) nebo je lempl neresim - zeptejte se jej na schuzi clenu.
Ad informovanost - kdysi se to už probíralo někde ve fóru v tématu co v
týhle oblasti zlepšit a padl tam návrh vrátit diskusi přímo k jednotlivým
článkům na webu místo diskusního fóra - to nějak zapadlo?

> Aha, tak vis co - Cvrcovice byly na zacatku dimenzovane tak na 15
> lidi... takze pozadame spravce aby ty prebytecne odpojil, ne ?

Všechny ne, ale toho dotyčného, co má pravidelně denně víc než 1 GB
downloadu a stejně tak uploadu, by klidně mohl... Chip teď začal vydávat
pravidelně dvouvrstvé DVD, tak ať si ho předplatí...
BTW Cvrčovice jste podcenili, jejich komunistické zastupitelstvo vidí
pochopitelně v Internetu nástroj buržoasní ideologie, po komunálních volbách
a přemístění antény na vodojem se doufám zájemci o připojení prudce rozmnoží
:-).

> Mily a vazeny, co rikas je ptakovina. Kdyz maji nove prichozi zajem a
> snahu prilozit ruku k dilu, je hloupost je neprijmout... na rozdil od
> nekterych stavajicich clenu, kteri rozdavaji rozum plnymi hrstmi a
> skutek utek.
No nevím, když je AP plně vytíženo, tak mně spíš připadá hloupost nechat na
něj připojovat další lidi... BTW co mám taky rozdávat jiného než rozum, toho
mám dost, na rozdíl třeba od peněz :-p.

> Sorry, ale je videt, ze bys potreboval zaprahnout do prace. Takhle
> chytry (na mluveni) je kde kdo - pojd prosim take neco delat.
OK, domluvíme se po schůzi. Ale předem upozorňuju, že jsem manuálně nepříliš
zručný a výšek se bojím :-(. Možná kdyby někdo potřeboval pohlídat manželku
nebo přítelkyni, než se vrátí z montáže antény ;-). Něco se snad najde i pro
takový kopyto, jako jsem já :-).

Docent