Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Čtvrtek Srpen 25 01:58:31 CEST 2005

"Mr.Gespant" <mrgespant na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:deivv5$5ug$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> Ne to je samozrejme spravne... Odpisy jsou nákladová položka a jejím
> vytvářením si firma jakoby spoří na obnovu zařízení, čili snižují základ
> daně...
To samozřejmě ano, ale není to snad prvotní úkol odpisů, ne? Spíš důsledek
toho, že jsem koupil nějakou investici...

> No a tady ti ta logika vazne... To si vzal kde? Doloz to nejakym
> zakonem... :-) Zrovna pred tydnem jsem si to prochazel... :-)
Tak zákonem to zrovna nedoložím, ale na 199% to bylo právě někde v téhle
konferenci... Teď už to vzhledem k pokročilé době hledat nebudu, ale v
nejbližší době se pokusím.

> Vem si taky, ze Sdruzeni ma urcite mesicni mandatorni vydaje ( hlavne to
> tedy tvori pronajmy a platba za elektrinu ).
Ale jo, to beru, já se snažím dobrat k tomu, jak je to s penězmama
neziskovýho sdružení, jestli smí platit lidi, kolik smí mít na konci roku
peněz na účtě atd. ... Zatím jsem se tady dočet akorát o tom, že jsem pako,
když zaplatím den po 15. :-p.

> No co se tyce funkcni technologie, tak 2.4GHz musis uznat jiz neni moc
> funkcni technologie - vzhledem k ruseni ( myslim k pouziti na pateri ) a
> ted si predstav ze to samy bude za rok s 5GHz... Atd... Navic si uvedom,
> ze dalsi dulezitou veci je zvysovani redundance site, tzn. stejny pocet
> Node, ale mnohem vetsi pocet spoju... Dale nahrazovani wifi anten LANek s
> vice lidma nejakou lepsi technologii ( Ronja, Crusader, ... )
No, a to je to, vo co go. Sice se tahle technologie mění běsnou rychlostí,
ale zase snad ne tak, aby expertům nebylo jasný, co bude za rok...
Mně to zatím připadá takhle (třeba se pletu, když ona ta informovanost přece
jenom občas vázne, asi qůli těm strategickým důvodům :-p):

Mám AP X s 65 členy, chtějí se připojit další 4, AP X to nezvládá, vyhodím
technologii z AP X a pořídím novou, za 6 měsíců připojím dalších 20 členů,
chtějí se připojit další 4 a zjišťuju, že jsem tam, kde před půl rokem a
musím znovu měnit technologii..

Já bych spíš s tím přijímáním nových členů počkal, udělal nějakou náborovou
akci, pak posílil síť pro nové členy + rezervu a až by přišli další,
"vážení, máte smůlu, měli jste možnost před půl rokem"...

> To neni blbej napad :-)
Na Bucku :-)))?