Termin clenske schuze

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 01:30:44 CEST 2005

> "Odpisy slouží k tomu, aby si firma snížila základ daně "??? To bude asi
> dost blbost, ne???

Ne to je samozrejme spravne... Odpisy jsou nákladová položka a jejím
vytvářením si firma jakoby spoří na obnovu zařízení, čili snižují základ
daně...

> [...]
> jsem byl 2. v krajském přeboru Západočeského kraje v počítání na
> logaritmickém pravítku (jestli někdo víte, co to je :-p), výše uvedeným
> naznačuji, že se snažím myslet logicky, takže se jen ptám:
>
>  Počet členů je 1277, členský příspěvek 350,- Kč měsíčně, při předplatném
> méně. Plácnu tedy 1277x320=408640,- Kč. Na fóru byla nedávno diskuse o tom,
> kolik se bude platit za 300 MBit přípojku, K5 tvrdil, že urkitě ne přes 200
> kKč. Takže zbývá měsíčně MIN. 208640,- Kč, což je ročně 2 503 680,- Kč.
> Problém je v tom, že neziskové sdružení smí mít zůstatek, plácnu, max. 200

No a tady ti ta logika vazne... To si vzal kde? Doloz to nejakym
zakonem... :-) Zrovna pred tydnem jsem si to prochazel... :-)

Vem si taky, ze Sdruzeni ma urcite mesicni mandatorni vydaje ( hlavne to
tedy tvori pronajmy a platba za elektrinu ).

Takže co s těmi zbývajícími cca 2 300 kKč ročně? Každý rok obměňovat
> funkční technologii?

No co se tyce funkcni technologie, tak 2.4GHz musis uznat jiz neni moc
funkcni technologie - vzhledem k ruseni ( myslim k pouziti na pateri ) a
ted si predstav ze to samy bude za rok s 5GHz... Atd... Navic si uvedom,
ze dalsi dulezitou veci je zvysovani redundance site, tzn. stejny pocet
Node, ale mnohem vetsi pocet spoju... Dale nahrazovani wifi anten LANek
s vice lidma nejakou lepsi technologii ( Ronja, Crusader, ... )

> To snad radši velkolepou žranici ve prospěch pracujících :-))).

To neni blbej napad :-)

Mr.Gespant