Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Čtvrtek Srpen 25 01:37:56 CEST 2005

> A ze v tu dobu sdruzeni vzniklo X vesnickejch AP, ktery jsou pripojeny
> wifinou sis asi nevsiml co? :-)
Ale jo, všimnul, zrovna třeba u nás na vsi (čímž nenápadně vzdávám hold K95
:-p), ale v životě by mne nenapadlo, že jste, měšťáci zatrackaní, nás
vidláky zase ojebali darováním starého schrottu a sami si pořídili
nejmodernější technologii :-p!

> Ja te nechapu - tak tady lidi neco delaj dobrovolne a misto toho abys byl
> rad, tak ti to vadi :-)) Muzes je motivovat odmenama, ale dle meho nazoru
> clovek zvenci ( rozumej ne z aktivnich clenu Sdruzeni ) je
> kontraproduktivni, protoze platit nekoho kdo bude delat administrativu a
> ostatni neplatit je blbost. A vsechny nezaplatis
Ale mně nevadí, že někdo dělá někdo za mě :-)! Naopak jsem rád, neboť, jak
říká lidová moudrost:

"Přítel ženy mé je i přítel můj, neboť, oborávaje pole mé, šetří pluh můj,
abych já mohl oborávati pole cizí" :-).
S tím placeným člověkem jsem pochopitelně nemyslel úplně cizího člověka, ale
člena Sdružení - třeba študáka Pilného, která zvládá zkoušky levou zadní a
stejně si někde přivydělává, nebo študáka Líného, který ví, že stejně za 2
roky vypadne a tak se věnuje jiným aktivitám, nebo nějakého důchodce, který
by stejně sledoval na internetu nějaké čuňačinky...

Ostatní neplatit je blbost - s tím souhlasím, takže techniky třeba podle
hodin, ale ta administrativa podle mého názoru fakt chce placenýho člověka -
buď študáka, který na to má dost času, nebo schopnýho důchodce (já to fakt
dělat nechci :-))) ).

> No to si rozhodne zaslouzis... :))
Jsem celkem nenáročnej a nejradši Fernet ;-))).

Docent