Termin clenske schuze

Tomas Tichy tichy na klfree.net
Čtvrtek Srpen 25 02:28:24 CEST 2005

On Thu, Aug 25, 2005 at 01:37:56AM +0200, Docent wrote:
> Ale jo, všimnul, zrovna třeba u nás na vsi (čímž nenápadně vzdávám hold K95
> :-p), ale v životě by mne nenapadlo, že jste, měšťáci zatrackaní, nás
> vidláky zase ojebali darováním starého schrottu a sami si pořídili
> nejmodernější technologii :-p!

:-)
hehe, to nemuzes myslet vazne. Ono si asi neuvedomujes, ze vesnicka APcka
jsou ten nejvetsi luxus, ktery mame - navratnost takovych investic je
o hoooodne vetsi nez ve meste a proto je nutne setrit.

Ano, na vesnicich pouzivame srot, ale ne proto, ze bysme chteli ojebat
vidlaky, ale protoze to tam je dostacujici. Kvalitni zarizeni pouzivame
na hlavnich paternich trasach. Mimochodem - jsou i vesnice, ktere se uz
dockaly lepsich technologii, nez je wifina.

Ohledne Cvrcovic - problem je v tom, ze je fakt s prominutim prdel sveta,
ktera je tezko dostupna. Pro Cvrcovici je take planovana lepsi technologie
nez wifi, ale realizace jeste par mesicu potvrva - kvuli posilovani patere
cestou ke Cvrcovici.

Aby Klfree mohlo nejak rozumne ekonomicky fungovat, tak pri planovani
vystavby delame ekonomicke rozvahy, odhadujeme vyvoj a podle toho
navratnost investic. S tim souvisi i volba vhodne technologie...
Troufam si tvrdit, ze je to prave dobre planovani a tvorba techto
rozvah, co zapricinilo ctyrnasobny ekonomicky rust za predchozi rok.

Padnul tu nazor, ze stare spoje vyhazujeme - jako clovek, ktery ridi
komisi infrastruktury toto muzu naprosto zodpovedne dementovat:-) s tim,
ze to je nesmysl. Proste mene vykonne technologie se presunuly na mene
vyznamne casti site primenere jejich cene, aby byla zachovana navratnost.
Zejmena treba wifiny se presunuly na vesnice. Mimochodem - tempo "recyklace"
neni zas tak zavratne a jeste dnes nakupujeme bezne wifi komponenty pro
vesnickou vystavu.

Pro uplnost jeste doplnim, ze existuje par veci, ktere jsme koupili
a nepouzivame je - to jsou veci, ktere jsme koupili na zkousku, ze by
to mohla byt treba zajimava prip. levna alternativa, ale pri praktickem
nasazeni se zarizeni neosvedcilo. Nicmene takto "utopenych" penez je
hodne malo.

Ad placeni lidi - to je problem, ktery resime uz hodne dlouho.
- na zaplaceni vsech nemame
- rada aktivnich lidi nechce platit, protoze maji dobre zamestnani a delaji to ve volnem casem pro zabavu
- administrativni prace jde tezko delat bez razitka

Ono se treba snadno rekne najit nekoho na administrativu, ale taky ta
administrativa musi fungovat podle nasich predstav. Abych rekl pravdu, tak
jsme uz neco podobneho zkouseli - vzit si clena na skolni praxi na jednoduche
administrativni prace, bohuzel musim rict, ze se neosvedcil :-(

> Jsem celkem nenáročnej a nejradši Fernet ;-))).

tak s nama nekdy prijd zakalit :-)

Tom