Termin clenske schuze

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 01:04:03 CEST 2005

>  Před rokem byla naše síť propojena pouze pomocí spojů technologie Wi-Fi v
> pásmu 2,4 GHz. Tímto způsobem se do sítě připojovali členové a byly jím
> spojeny i přístupové body mezi sebou.
> V současné době již Wi-Fi na páteřních spojích používáme minimálně, hlavně
> mimo Kladno, nebo na záložních linkách. Vystřídala je profesionální a hlavně
> rychlejší pojítka TrangoLink a Alcoma, na několika spojích i Crusader a
> Ronja. V tomto trendu obměny technologií budeme i nadále pokračovat, protože
> [...]

A ze v tu dobu sdruzeni vzniklo X vesnickejch AP, ktery jsou pripojeny
wifinou sis asi nevsiml co? :-)

> S odpisy nenarážím na nic, jen se ptám - u firmy se zařízení do X Kč dává do
> nákladů a tudíž odepisuje ihned, zařízení za X+1 Kč (třeba dražší notebook
> nebo pojítko) se odepisuje 4 roky - jak je to u neziskového sdužení, nebo
> ještě lépe konkrétně u KlFree?

ano... tech X Kc je 40000 - tuto cenovou relaci splnuji pouze Tranga a
Alcomy... V podstate to pro nas nema vliv - muzeme to odepsat okamzite,
ale kvuli danovymu priznani se to klasicky odepisuje - ale je to jen
papirovani...

> Jo, zvládá, já jsem to taky pár let zvládal, až mě začalo napadat něco o
> "házení perel sviním".

Ja te nechapu - tak tady lidi neco delaj dobrovolne a misto toho abys
byl rad, tak ti to vadi :-)) Muzes je motivovat odmenama, ale dle meho
nazoru clovek zvenci ( rozumej ne z aktivnich clenu Sdruzeni ) je
kontraproduktivni, protoze platit nekoho kdo bude delat administrativu a
ostatni neplatit je blbost. A vsechny nezaplatis

No to si rozhodne zaslouzis... :))

Mr.Gespant