Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Čtvrtek Srpen 25 01:16:20 CEST 2005

"Odpisy slouží k tomu, aby si firma snížila základ daně "??? To bude asi
dost blbost, ne???

Já netvrdím, že se někde vyhazujou peníze nebo že někde někdo něco krade,
jenom sleduju dost pečlivě web KlFree, kromě toho jsem technik, v roce 1975
jsem byl 2. v krajském přeboru Západočeského kraje v počítání na
logaritmickém pravítku (jestli někdo víte, co to je :-p), výše uvedeným
naznačuji, že se snažím myslet logicky, takže se jen ptám:

 Počet členů je 1277, členský příspěvek 350,- Kč měsíčně, při předplatném
méně. Plácnu tedy 1277x320=408640,- Kč. Na fóru byla nedávno diskuse o tom,
kolik se bude platit za 300 MBit přípojku, K5 tvrdil, že urkitě ne přes 200
kKč. Takže zbývá měsíčně MIN. 208640,- Kč, což je ročně 2 503 680,- Kč.
Problém je v tom, že neziskové sdružení smí mít zůstatek, plácnu, max. 200
kKč. Takže co s těmi zbývajícími cca 2 300 kKč ročně? Každý rok obměňovat
funkční technologii?

To snad radši velkolepou žranici ve prospěch pracujících :-))).

Docent

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:deitgn$5qh$1 na lit.fsid.cvut.cz...