Termin clenske schuze

K5 darth.moula na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 00:46:49 CEST 2005

> Nevím, jak pro nezisková sdružení, ale pro firmy existují nějaké předpisy,
> kdy se může koupené zařízení odepsat ihned, kdy za pár let...
Odpisy slouží k tomu, aby si firma snížila základ daně a protože my daně
neplatíme, tak nepotřebujeme nic odepisovat. Zatím se nic nevyhodilo (jestli
teda za neomluvitelnou ztrátu nepovežuješ vyhození několika 486 a Pentií 1),
technologie se pouze stěhuje (zákon padajícího hovna, určitě ho všichni
moc dobře znáte). Pokud vím, jediné místo, kde se nahradila "lepší"
technologie za "horší", byl páteřní spoj přes Kladno, kdy místo pronajatého
SVM (praktická propustnost max cca  18Mbit/s) byla daná naše Alcoma
(16Mbit/s) - čímž odpadlo placení nájemného za spoj. Dalším plánovaným
downgrade (a já pevně věřím, že je to jenom fáma), je zrušení přístupového
bodu Arigato, protože je málo vytížený (tedy vytížený je až až, ale členů
je na něm málo).

Jestli máš potřebu vidět do toho, co se kde dělá a plánuje dělat, pak ti asi
nezbyde, než se víc angažovat.

K5