Termin clenske schuze

Docent cvrckovice na quick.cz
Čtvrtek Srpen 25 00:54:25 CEST 2005

"Mr.Gespant" <mrgespant na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:deis91$5p6$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> No tak predne bych se rad ohradil proti jakemukoliv vyhazovani nejakych
> spoju!! Rad bych vedel jediny dukaz takoveto cinnosti!

 Před rokem byla naše síť propojena pouze pomocí spojů technologie Wi-Fi v
pásmu 2,4 GHz. Tímto způsobem se do sítě připojovali členové a byly jím
spojeny i přístupové body mezi sebou.
V současné době již Wi-Fi na páteřních spojích používáme minimálně, hlavně
mimo Kladno, nebo na záložních linkách. Vystřídala je profesionální a hlavně
rychlejší pojítka TrangoLink a Alcoma, na několika spojích i Crusader a
Ronja. V tomto trendu obměny technologií budeme i nadále pokračovat, protože
síť se vyvíjí každým dnem.

- článek na www.klfree.net, nějak jsem v tom článku neobjevil, kam se
přesunula wi-fi zařízení.

> Myslim, ze planovani patere je na velice slusne urovni - moc do toho
> nevidis, ale omlouva te, ze informovanost vazne ( castecne taky ze
> strategickych duvodu ) - s tim se musi neco udelat. Byla zrizena Komise
> Infrastruktury a ta velice dobre planuje a studuje budouci rozmisteni
> spoju a vytizenost patere... Co se tyce odpisu nevim na co narazis...

S odpisy nenarážím na nic, jen se ptám - u firmy se zařízení do X Kč dává do
nákladů a tudíž odepisuje ihned, zařízení za X+1 Kč (třeba dražší notebook
nebo pojítko) se odepisuje 4 roky - jak je to u neziskového sdužení, nebo
ještě lépe konkrétně u KlFree?

> Proste nechapu co si chtel tim prvnim odstavcem rict... Bud to vysvetli
> nebo necim podloz :-)
Viz výše :-)

> No co se tyce dobrovolniku, tak zatim se to jakztakz zvlada - dost tomu
> pomohlo zavedeni Informacniho systemu, na ucetnictvi mame externi ucetni -
> ikdyz je to clenka, takze interni :-)
Jo, zvládá, já jsem to taky pár let zvládal, až mě začalo napadat něco o
"házení perel sviním".

> Co se tyce nejakeho odmenovani - muzes to navrhnout na Schuzi - viz.
> Stanovy...
njn, zkusím... Pro začátek bych mohl začít s nějakou odměnou pro sebe za to
věčný rejpání, ne :-p?

Docent