Termin clenske schuze

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 00:27:45 CEST 2005

No tak predne bych se rad ohradil proti jakemukoliv vyhazovani nejakych
spoju!! Rad bych vedel jediny dukaz takoveto cinnosti!
Myslim, ze planovani patere je na velice slusne urovni - moc do toho
nevidis, ale omlouva te, ze informovanost vazne ( castecne taky ze
strategickych duvodu ) - s tim se musi neco udelat. Byla zrizena Komise
Infrastruktury a ta velice dobre planuje a studuje budouci rozmisteni
spoju a vytizenost patere... Co se tyce odpisu nevim na co narazis...

Proste nechapu co si chtel tim prvnim odstavcem rict... Bud to vysvetli
nebo necim podloz :-)

No co se tyce dobrovolniku, tak zatim se to jakztakz zvlada - dost tomu
pomohlo zavedeni Informacniho systemu, na ucetnictvi mame externi ucetni
- ikdyz je to clenka, takze interni :-)

Co se tyce nejakeho odmenovani - muzes to navrhnout na Schuzi - viz.
Stanovy...

Mr.Gespant