Termin clenske schuze

K5 darth.moula na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 00:32:10 CEST 2005

> ... dovolit  platit jednoho člověka na alespoň na poloviční úvazek,
> aby byly v pořádku záležitosti kolem přihlášek, členství, příspěvků...
jo, s nápadem, že HOSPODÁŘ (né předseda) by měl být placený
zaměstnanec (protože ta hora papírů za ním *je* vidět) jsem přišel
na Radu už vloni na konci roku a byl jsem za Kreténa.

Na druhou stranu to ale vidím i tak, že by to bylo nespravedlivé vůči
těm, co pracují na montážích, nebo tráví moře času programováním
(=zadarmo). A všechny tyhle lidi si Sdružení nemůže dovolit zaplatit.

K5