Pondelni zamysleni - !!! NEODPOVIDEJTE !!!

Svata garat na volny.cz
Pondělí Duben 18 23:10:22 CEST 2005

Presto si dovolim odpovedet - DOUFAM ze z toho zas nebude flame :)

Jenycek wrote:
> firem je spatne, a sejde se mesic s mesicem a uz mame v seznamu clenu 10
> subjektu s.r.o. a o dalsim 1 vim, ze byl v jednani. Sice z toho nejak
> nakonec seslo, ale necini rada kroky smerem od svych kandidatskych
> prohlaseni?

Zpresneni: rikalo se "nepripojovat firmy za specialnich podminek". Firmy
ktere vstoupily do sdruzeni se pripojily jako kazdy jini clenove a za
stejnych podminek; stejne mesicni prispevky, stejne (zadne) garance.

Pokud vis (nebo nekdo vi) o jinem pripadu, mailujte PRIMO kontrolni
komisi, bude ji to ohromne zajimat.

> sloganem verbovala U.S.Army vojaky do valky. Jsme my snad s nekym ve
> valce? Doufam, ze ne, pac se zbrani bojim. A take prelozim-li si to tak
> z toho vyjde "KLFREE TE POTREBUJE" a  moje dalsi obava je z toho, jestli

Klfree potrebuje "WiFi CONSTRUCTION" army. Ne WiFi CONSUMER army.
Nanestesti potrebujeme stale pracovite rucicky na prevesy, montaze,
software...
Je mi lito, ze zrovna Tebe tato nabidka neoslovila, mozna oslovi jine.

> nemelo omezit hromadne verbovanim. A misto toho se snazit dat soucasnym
> clenum neco navic. Psalo se zde o tom, ze by mohly byt emaily
> (jmeno na klfree.net), web prostor pro cleny, verejna IP (to uz je),... Kde

... treba proto, ze Klfree WANTS nekoho kdo by je zaridil. Nebo nekoho
kdo by spravoval existujici casti site (napr. Silver, Vezak, a i dalsi
body jsou spravcovsky poddimenzovane) - a vybyde cas na maily, spravu
webhostingu atd.

Prosim neber(te) to jako flame, ale jako vycet toho JAK muzeme situaci
resit. Dostanes ucet a udelej, PROSIM. Ukecej kamarada. Ukecej nejakou
firmu, at se necha na nektere prace najmout za "lidske" penize. Nechces
nic z toho ? No tak pockej az nekdo jiny bude chtit pracovat i na tebe -
bohuzel.

Tohle samozrejme plati nejen na Jenycka.

> jsou ty casy, kdy se dala prokecat cela noc se spolucleny na nejakem
> chat kanale, kdy se hraly hry po siti,... Myslim, ze by se meli
> odpovedni lide zamyslet, nad soucasnym stavem klfree.net.
Netusim na co narazis - mas-li konkretni namitky (to a to nefunguje,
pada, ...) sem s nimi.

-Svata
(radni klfree.net)

P.S.: prosim ZADNY flame