Pondelni zamysleni - !!! NEODPOVIDEJTE !!!

Skudlik skudlik na email.cz
Úterý Duben 19 00:12:21 CEST 2005

> !!! Neodpovidejte na tento prispevek, nechci zde flame !!!
> !!! Jedna se pouze o myslenky jednoho clena !!!
> !!! Nebudu odpovidat, na zadne reakce (viz Subj.) !!!

Flamovat tu taky nechci, ale kdyz uz jsi to poslal jako prispevek do
"diskusniho" fora, tak proc bych se taky nezamyslel :)

> 1. firmy ...

Priznam se, ze moc nechapu. Z pozice toho, kdo se stara o deleni
kapacity linek, tak nevim o tom, ze by byl nekdo nejakym zpusobem
zvyhodnovan. (Znevyhodnovan obcas jo - viz ruzne bananove sezony). To
jestli je nekdo clen jakozto fyzicka osoba nebo firma (aby si clenske
prispevky vrazil nejak do ucetnictvi) je ME OSOBNE uplne jedno. To je
zalezitost pro jeho ucetni ... O tyhle veci se nestaram ...

> 2. Jestli si dobre pamatuji historii a jestli alespon trosku umim
> anglicky, tak jsem mozna znepokojen vice nez z tech s.r.o. V jistem
> banneru se pise "KLFREE WANTS YOU" a pokud si dobre pamatuji tak timto
> sloganem verbovala U.S.Army vojaky do valky. Jsme my snad s nekym ve
> valce? Doufam, ze ne, pac se zbrani bojim. A take prelozim-li si to tak
> z toho vyjde "KLFREE TE POTREBUJE"

Problem byl a je v tom, ze ne kazdy ma na klfree tolik casu, aby mohl
"pravidelne aktivne pusobit" v ranci klfree. Je tu ale fura lidi, co
nabizeji pomoc ruznymi cestami (mejlem, pres zname). Cilem toho
formulariku bylo myslim tyhle informace trosku ujednotit - mit prehled o
tom, na koho se da v pripade potreby obratit.

To ze se k tomu objevil (podle me docela srandovni banner), byla
zalezitost toho, ze nekdo dostal napad, nekdo dalsi ho zrealizoval - ...
lec ne kazdy ma zrejme stejny smysl pro humor. (tohle neni kritika, jen
konstatovani).

> a  moje dalsi obava je z toho, jestli
> se to nahodou uz trosku neprehani s tim nahanenim clenu, protoze 833
> clenu mi pripada docela velky pocet clenu a tak tak si myslim, zda by se
> nemelo omezit hromadne verbovanim.

Ano i ja mam z toho stale se zvetsujiciho cisla docela strach. Ale kde
vidis to nahaneni clenu? Lidi az na "panelakove" akce, kdy se snazej
vesmes sousedi minimalizovat naklady nikdo nijak uz nenahani. Klfree si
vybudovalo docela prestiz, lidi se hlasej sami.

Zda omezit prijimani clenu je otazka jina. V soucasne chvili dochazi k
docela masivnimu posilovani vsech casti site (pater, klientske APcka),
jedna se o dalsim navyseni konektivity... Pred rokem tu stare vedeni
brecelo o tom, ze klfree nema penize na rozvoj. Opak se stal pravdou.
Klfree se rozviji mozna az moc rychle. Asi by slo omezit "nejak" pocet
novych clenu. Otazka ale zni jak a podle jakych kriterii.

Z meho pohledu je to napr. pocet lidi jedouci pres spoj o urcite
kapacite. Tady se osobne snazim prosazovat pravidla pro maximalni pocet
lidi (=clenu - ne klientskych zarizeni), jedoucich pres jedno wifi-ap.

... moc si nedokazu predstavit, ze by se zadateli o clenstvi reklo:
"soory, ale tenhle mesic jsme prijali 50 clenu, coz je stanoveny limit.
Zapiste se do poradniku, mozna na vas za pul roku vyjde rada.".

> A misto toho se snazit dat soucasnym
> clenum neco navic. Psalo se zde o tom, ze by mohly byt emaily
> (jmeno na klfree.net), web prostor pro cleny, verejna IP (to uz je),

V tomhle souhlas. Tyhle veci vaznou. Je to dane predevsim tim, ze lidi
co by na tomhle mohli pracovat, tak nestihaj. Je potreba resit veci s
vetsi prioritou, proto se tyto "veci navic" realizuji pomalu. ...
Pomalu, ale jiste. Pokud se nekomu zda, ze je to priliz pomalu, nic mu
nebrani, aby vyvinul nejakou tu vlastni iniciativu a treba i svym
vlastnim pricinenim to postrcil kupredu.....

> Kde jsou ty casy, kdy se dala prokecat cela noc se spolucleny na nejakem
> chat kanale, kdy se hraly hry po siti,... Myslim, ze by se meli
> odpovedni lide zamyslet, nad soucasnym stavem klfree.net.

LOL ;-))) tohle me docela rozesmalo. Hledej problem nekde jinde. Hry se
hrajou, obcas se i keca, .... vic asi bez komentare ;o)

> Nevim, jestli toto nekoho nastve, ci primo nas**e, nebo donuti k
> zamysleni, ale za velky uspech bych povazoval, kdyby se alespon jeden
> clen take nad timto zamyslel.

Nevim co by melo na tom Tvem prispevku koho nastvat ci nas**t. Nejspis
se ho teda chyti par (1) klasickych otravu a budou rozbabravat jak je
vsecko nah***o. Na to uz jsem si nejak zvyknul.

Co se tyce zamysleni, lidi ktere znepokojuje rust klfree je docela dost.
Jenze pokrok jen tak nezastavis. ... Tezko se vratis zpet ke klackum a
sberu lesnich plodu, kdyz kolem tebe rostou velkomesta. Pokud te napada,
nejake reseni, tak myslim, ze je tu dost lidi, co je ochotno naslouchat.
Ale recma o tom, ze je tu problem a ze by s tim mel "nekdo neco" delat
toho moc nedokazes.

Sorry za delsi prispevek. Nechal jsem se mozna trosku unest ;-)))

Skudlik.