Pondelni zamysleni - !!! NEODPOVIDEJTE !!!

Jenycek klfree.net na ramdata.org
Pondělí Duben 18 21:52:28 CEST 2005

Preji Vam vsem krasny vecer.

!!! UPOZORNENI !!!

!!! Nize uvedeny text vyjadruje pouze MUJ nazor !!!

!!! PROSBA !!!

!!! Neodpovidejte na tento prispevek, nechci zde flame !!!

!!! Jedna se pouze o myslenky jednoho clena !!!

!!! Nebudu odpovidat, na zadne reakce (viz Subj.) !!!

Tak jsem se dneska zamyslel nad soucasnym stavem sdruzeni kLfREE.net.

1. Neni to ani rok co zde doslo k velke zmene. Jsem rad, ze k temto
zmenam doslo, protoze takovy je proste vyvoj. Ale ten necely rok stacil,
k tomu, aby se nekteri clenove odvratili od svych prohlaseni, na kterych
staveli, ze oni budou ti lepsi a hodnejsi. Nechce se mi to hledat, ale
nekteri soucasni clenove ve volenych funkcich tvrdili, ze pripojovani
firem je spatne, a sejde se mesic s mesicem a uz mame v seznamu clenu 10
subjektu s.r.o. a o dalsim 1 vim, ze byl v jednani. Sice z toho nejak
nakonec seslo, ale necini rada kroky smerem od svych kandidatskych
prohlaseni?

2. Jestli si dobre pamatuji historii a jestli alespon trosku umim
anglicky, tak jsem mozna znepokojen vice nez z tech s.r.o. V jistem
banneru se pise "KLFREE WANTS YOU" a pokud si dobre pamatuji tak timto
sloganem verbovala U.S.Army vojaky do valky. Jsme my snad s nekym ve
valce? Doufam, ze ne, pac se zbrani bojim. A take prelozim-li si to tak
z toho vyjde "KLFREE TE POTREBUJE" a  moje dalsi obava je z toho, jestli
se to nahodou uz trosku neprehani s tim nahanenim clenu, protoze 833
clenu mi pripada docela velky pocet clenu a tak tak si myslim, zda by se
nemelo omezit hromadne verbovanim. A misto toho se snazit dat soucasnym
clenum neco navic. Psalo se zde o tom, ze by mohly byt emaily
(jmeno na klfree.net), web prostor pro cleny, verejna IP (to uz je),... Kde
jsou ty casy, kdy se dala prokecat cela noc se spolucleny na nejakem
chat kanale, kdy se hraly hry po siti,... Myslim, ze by se meli
odpovedni lide zamyslet, nad soucasnym stavem klfree.net.

Nevim, jestli toto nekoho nastve, ci primo nas**e, nebo donuti k
zamysleni, ale za velky uspech bych povazoval, kdyby se alespon jeden
clen take nad timto zamyslel.

--
Jenycek
ICQ:   296917876