Doetovice

jo bulan na ufoni.cz
Čtvrtek Září 30 08:42:20 CEST 2004

Aha, takže už jsem pochopil co se na VKD stalo.

Tys vypsal přihlášky, vybral od každého 2.000,- Kč. Místo abys je ještě
blahé paměti odevzdal do Sdružení a z lidí se mohli stát řádní členové,
tak jsi čekal, jestli náhodou nebude Datinel.

Pak jsi lidem oznámil, že je přepojíš k soukromé firmě.

Je mi jedno, kde pan Kouba pracuje - u Kriminální policie to asi nebude,
protože Krminální policie neexistuje (ale to je jen FUN na okraj,
jmenuje se to totiž úplně jinak).

Pan Kouba není z těch, co si nenechá věšet bulíky na nos! Tak se ozval,
co se jako děje! Že zaplatil a přesto stále není členem!

Jak se k tomu postavíš Blacksune?

Chceš k tomu něco věcného dodat?

Mám pro tebe poučení na závěr:
Příprava k trestnému činu je stejně závažná a stejně trestná, jako kdyby
byl trestný čin spáchán.

Tohle vezmou členové Sdružení na Schůzi členů jistě v potaz.