Doetovice

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Září 29 22:04:30 CEST 2004

Zrovna ted sem to nemyslel konkrétně, jen obecně... Že tu tento neduh ještě
pořád je.

Ale já osobně ty lidi nechápu. Nevim, proč, když něco nejede nebo něco
chtějí, nevolají nejdříve tomu, komu volali, když chtěli připojit...
Pak se sami diví, že je každej někam posílá a i ty lidi, co by to měli
řešit, sou pak naštvaný, že to řeší někdo jinej...

Muj pohled, momentálně nic konkrétního.

BS

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjf3u4$lf4$1 na lit.fsid.cvut.cz...