Doetovice

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 30 08:52:54 CEST 2004

Nemám co bych dodal, pane konstruktore :-)

K žádnému nekalému jednání sem se se ani nepřipravoval, ani sem se ho, dle
mého svědomí, nedopustil, víc nemám co bych dodal.

Tedy mám, jednu věc. Opravdu je mi srdečně jedno, kdo kde pracuje či jaké má
spojení a podobně.

A ještě jednou opakuji, že se mnou pan Kouba ani nikdo jiný nic neřešil.
Nevím proč, pokud podle tebe měl nějaký problém.

Dál se můžeme bavit, až přestaneš vymýšlet všelijaké konstrukce.

BS

"jo" <bulan na ufoni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjg9vh$r6m$1 na lit.fsid.cvut.cz...