Oficiální vyjádření IK

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Září 28 16:32:38 CEST 2004

Alnagon wrote:

>  Za celý Výkonný výbor IK musím říct, že z naší strany není zájem
> spolupracovat s kýmkoli, s nimž nelze na základě zkušeností z nedávné
> minulosti očekávat klidnou domluvu, která by pak platila bez osočování a
> výhružek.

OK, tedy ptam se zcela oficialne:
- co je klidna rozmluva
- uved konkretni priklady "osoceni"
- uved konkretni priklady "vyhruzek"

Padaji zde velmi kulantni formulace, ktere v podstate rikaji "nechceme
si s vami hrat, jste osklivi", ale to vypada spise jako vyrizovani
osobnich sporu.

Podotykam, ze se mi jedna o "osoceni", "vyhruzky" atd. provedene Radou
Klfree, ktera JEDINA ma pravo mluvit za Sdruzeni -- pokud "vykonny vybor
  IK" v potaz afektovane vykriky (mne nevyjimaje) a zamenuje je za
postoj celku... hmmm, nevim co dodat.

---
Patri mezi vyhruzky zadost o nepouzivani jmena jine pravnicke osoby bez
jejiho souhlasu podle platneho autorskeho zakona ?

Patri mezi "osocovani" nastvane konstatovani o pouzivani stejneho kanalu
nebo prokazatelneho vysilani "o kanal vedle" ze stejneho domu a
prakticky stejne zdi ze strany p. Krcmare ?

Mohu reprodukovat JINA osoceni:
"
Mozna jste jiz nekteri zaznamena, ze v nasem spratelenem obcanskem
sdruzeni KlFree.net doslo k naozorovym rozporum, ...
Muze za urcitych okolnosti dojit k docasnemu omezeni plneho provozu
site. V takovem pripade budte prosim trpelivi a doprejte nam cas na
pripadne obnoveni provozu.
"
-- Petr Hladovec, Kmenovy clen IK, 19.5.2004

"
V současné době se na KLfreeNet objevil velmi neradostný nešvar, lidská
závist, s neznalostí a pocitem důležitosti, nebo prostě jen pohodlnost
(Toto jsou jen moje postřehy a prosím Vás, aby jste to tak brali). V
KLfreeNeet dochází k názorovému rozpůlení ve věci jak u nich dále
pokračovat. Tyto názorové neshody (dle mého názoru a pozorování při
jejich diskusí) mohou vést k zoufalým činům, jako třeba vypnutí části sítě.
"
-- Petr Kantor, Kmenovy clen IK, 20.5.2004
Podotykam, ze vyjadreni pana Kantora bylo ucineno bez JAKEKOLIV znalosti
akteru (budouci rady Klfree). Pozornost venujte zejmena prvni vete.

Mohl bych pokracovat "dezinformacemi", ktere z neznalosti siri pan Vanek:
"
b) vratit se k modelu CZFREE. To povazuji za naprostou katastrofu. Pro
mene znale - znamena to, ze existuji organizacne izolovana AP,
neexistuje centralni "pokladna" (lide se staraji jen o nejblizsi AP),
spoje mezi AP se delaji na zaklade dohody mezi jednotlivymi spravci AP.
"
-- Frantisek Vanek, Kmenovy clen IK, 9.5.2004 (k budoucimu vyvoji Klfree).
Od te doby pan Vanek nekolikrat pro cleny IK zopakoval, ze (soucasna)
Rada Klfree smeruje k modelu CzFree - coz je zjevna nepravda, a je
otazkou, jakemu ucelu takova prohlaseni slouzi.

Dale leze pokracovat nepravdivymi informacemi z *oficialniho* webu IK o
"vyhodnosti" planovaneho odkupu site Klfree (publikovano 27.5.2004).
Podminky odkupu a provozu byly tak nejasne nedokazal nikdo jasne
zformulovat, natoz posoudit - snad krome "spiklencu" pripravujici
prechod na s.r.o.
Je podnetne pro dalsi uvahy, ze Kmenovi clenove IK byli informovani
podrobneji nez samotny "prodejce" (clenove Klfree) -- a proc tomu tak bylo.

Pro rypaly - behem nekolika hodin (!) tiskove konference se cena
nabizena za "pater" i definice terminu "pater" zmenil v prohlasenich p.
Sulce (Japan, podilnik Datinelu) asi 3x. Je tedy navysost
nepravdepodobne, ze vubec kdy zpracoval korektni obchodni navrh.

-Svata