Oficiální vyjádření IK (RE: FW: Copa se nam to deje se siti? - stav 21.09.2004 (no comment))

Alnagon jan_beran na seznam.cz
Sobota Září 25 19:53:20 CEST 2004

 Ahoj,

 snažil jsem se mluvit co nejobecněji a znovu opakuji mluvil jsem pouze
za sebe.

 Za celý Výkonný výbor IK musím říct, že z naší strany není zájem
spolupracovat s kýmkoli, s nimž nelze na základě zkušeností z nedávné
minulosti očekávat klidnou domluvu, která by pak platila bez osočování a
výhružek.

 Samozřejmě jsme ochotni vám pomoci do doby vyřešení Vaší konektivity,
což jak vyplývá z dění v této konferenci, je na spadnutí.

	Děkuji za pochopení a omlouvám se pokud jsem v někom vzbudil
nějaké klamné naděje

			za výkonný výbor IK
							Honza Beran