RE: Oficiální vyjádření IK

Alnagon jan_beran na seznam.cz
Čtvrtek Září 30 22:39:38 CEST 2004

 Ahoj,

 dostávám se k tomu až teď

> OK, tedy ptam se zcela oficialne:
> - co je klidna rozmluva
> - uved konkretni priklady "osoceni"
> - uved konkretni priklady "vyhruzek"

 Jen se jednoduše zeptám, k čemu to? Hodláš mi tu v rozsáhlé debatě
dokázat, že my jsme ti špatní a vy ti dobří? Třeba výkonný výbor IK nemá
chuť právě na takovouhle konfrontaci, chytání za slova, snahu řešit s
odpuštěním hovadiny.

> Padaji zde velmi kulantni formulace, ktere v podstate rikaji
> "nechceme
> si s vami hrat, jste osklivi", ale to vypada spise jako vyrizovani
> osobnich sporu.

 Není to tak, přelož si to spíš "nevyhovuje nám váš styl hraní". Ano,
možná to jsou osobní spory, ale bohužel komunikace je založena na
komunikujících osobách.

> Podotykam, ze se mi jedna o "osoceni", "vyhruzky" atd.
> provedene Radou
> Klfree, ktera JEDINA ma pravo mluvit za Sdruzeni -- pokud
> "vykonny vybor
>   IK" v potaz afektovane vykriky (mne nevyjimaje) a zamenuje je za
> postoj celku... hmmm, nevim co dodat.

 Asi jsou ty afektované výkřiky jednotlivců slyšet víc než onen umírněný
postoj celku.
 A třeba se to změní až si své věci vyřešíte mezi sebou(pročítat tuhle
konferenci mi dneska zabralo fakt dost času a je to pořád dokola a pořád
řešíte NIC.) a konečně budete mít ujasněný názor, zda IK je nebo není
pravou rukou ďábla.

K níže napsanému mohu říct jen, že existuje obsah a forma. Nevhodná
forma onen obsah dokáže pěkně zkazit.
 Zmiňované konkrétní příklady svým datem vesměs předcházejí mému nástupu
do "funkce" a já necítím potřebu tehdejší rétoriku mých nynějších
spoluvybranců nějak hájit. Jen mi opět uniká smysl, proč to vytahuješ.

			Honza Beran

P.s. mluvím opět sám za sebe. Nevyžaduju od ostatních z našeho "vedení"
aby tvůj mail komentovali. Obávám se, že by to ničemu nepomohlo, spíš by
to naopak opět rozjitřilo emoce.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.