Oficiální vyjádření IK (RE: FW: Copa se nam to deje se siti? - stav 21.09.2004 (no comment))

Jo jojobubu na email.cz
Sobota Září 25 23:10:08 CEST 2004

Ahoj,

nevím jaké výhrůžky máš na mysli. Naznačoval jsem možnost spolupráce z
pozice obyčejného člena. Nikomu z členů IK jsem rozhodně nevyhrožoval :-)

Je vidět, že svůj osobní názor výkonný výbor IK v potaz nevzal. Není to
škoda?

jo