obtelefonovani useru na jNN

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Neděle Září 26 10:02:43 CEST 2004

Znovu bych rad pozadal pany viperx (???) a jenik (jan mracek) aby se
konecne vyjadrili k informacim ohledne obtelefonovavani uzivatelu a
nelegalne pripojenych uzivatelu na ap klfree-jnn. Z vasich prispevku za
posledni 2 mesice je zrejme ze news ctete, tak se k tomu konecne
postavte celem.

S pozdravem, psm