Je cas se nad sebou zamyslet...

Jo jojobubu na email.cz
Sobota Září 25 22:39:31 CEST 2004

Je to zajímavý článek. Zase na druhou stranu nemám rád autory, co se
snaží kategorizovat...

Kam se mám zařadit? Nestahuju gigabyty, ale na samotnou poštu a stránky
net taky nemám. Prostě ho používám free na cokoliv.

Co se mi líbí na broadbandu od klfree? Že ho mám kdykoliv (až na drobné
výjimky) okamžitě v compu - stačí zapnout. Je za normální peníze.

Free.net je to, co nemůže nikdy žádná firma nabídnout. A jestli se o to
nějaká snaží :-) (jako že jo!), tak jsem velmi zvědavý, jak se udrží.
Nechme se překvapit.