FW: Copa se nam to deje se siti? - stav 21.09.2004 (no comment)

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Září 23 17:28:04 CEST 2004

Jan Beran wrote:
> Rozhodně ale po nás nemůžete chtít, abychom za provoz cizích zařízení
> platili elektřinu a abychom prováděli majitelům cizích zařízení vrátné
> případně neplacenou technickou podporu.

Oh, tohle take nikdo nechce. Kdyz bude umozneno, velmi radi namontujeme
el. hodiny, pripadne uhradime el. energii pausalne za X mesicu. Celkem
se divim, ze jste tento pozadavek uz davno neuplatnili - je to snad
logicke, ne ?

Co se tyce neplacene technicke podpory -- celou dobu se nejak nedari
uzavrit dohodu o "provoznim radu" a pristupu tak, abychom nemuseli
obtezovat nekoho z IK kdykoliv si Door zamane spadnout.

A ne ze by se KlFree nesnazilo. Posledni znama odpoved - neoficialni -
je, ze mate obavu o osud sveho majetku (mohu citovat, bude-li nutne).
Budiz, paranoia a dalsi dusevni neduhy se nevyhybaji nikomu.

> Ale abyste neklesali na mysli, mám pocit, že zas tak stěžejní bod Klfree
> to není, máte jiná AP, která tento bod nahradí.

Nikoliv, v tuto chvili jde pres (ne-AP, protoze nevysila pro klienty)
bod Vodarenska 100% provozu klFree do Internetu.

-Svata