FW: Copa se nam to deje se siti? - stav 21.09.2004 (no comment)

jo bulan na ufoni.cz
Čtvrtek Září 23 17:28:34 CEST 2004

Děkuji za solidní odpověď. Myslím, že je na čase začít opět
konstruktivně spolupracovat.

> IK nemá problém s tím, aby měl na Vodárenské svá zařízení jiný nezávislý
> subjekt a ani nemáme žádnou exkluzivitu zaručenu. Vše je tedy na dohodě
> s majitelem zmiňované budovy.

Stačí si tedy udělat vlastní rozvod eletrického proudu. To není problém.
Samozřejmě že by nikdo po IK nechtěl technickou podporu. Kdyby však
centrální počítač Klfree (door) nebyl zamčený ve skříni, která sice
patří Klfree. Jenže ouha, je zamčená cizím zámkem, od kterého má klíč
jen IK. Tato situace se dá vyřešit snadno. Nemyslím pilkou:-)

> Rozhodně ale po nás nemůžete chtít, abychom za provoz cizích zařízení
> platili elektřinu a abychom prováděli majitelům cizích zařízení vrátné
> případně neplacenou technickou podporu.

Náhradní body jistě jsou, ale na žádném není pojítko do Internetu.
Neklesejme na mysli, dohodnout se solidně, bez emocí a nepřátelských
postojů můžeme vždycky. Stačí když obě strany budou komunikovat.

> Ale abyste neklesali na mysli, mám pocit, že zas tak stěžejní bod Klfree
> to není, máte jiná AP, která tento bod nahradí.
>
>                      Alnagon
>
> P.s. nebyla to reklama a už vůbec ne skrytá :-)

Takže tento rozhovor beru jako lámání ledů mezi Klfree a IK. Už bylo na
čase?