FW: Copa se nam to deje se siti? - stav 21.09.2004 (no comment)

Jan Beran Jan_Beran na seznam.cz
Čtvrtek Září 23 17:02:38 CEST 2004

 Přeposlal jsem zbytku výkonného výboru a než se ostatní nějak vyjádří, popíšu svůj osobní pohled na věc:

 IK nemá problém s tím, aby měl na Vodárenské svá zařízení jiný nezávislý subjekt a ani nemáme žádnou exkluzivitu zaručenu. Vše je tedy na dohodě s majitelem zmiňované budovy.

 Rozhodně ale po nás nemůžete chtít, abychom za provoz cizích zařízení platili elektřinu a abychom prováděli majitelům cizích zařízení vrátné případně neplacenou technickou podporu.

 Ale abyste neklesali na mysli, mám pocit, že zas tak stěžejní bod Klfree to není, máte jiná AP, která tento bod nahradí.

                      Alnagon

P.s. nebyla to reklama a už vůbec ne skrytá :-)