FW: Copa se nam to deje se siti? - stav 21.09.2004 (no comment)

jo bulan na ufoni.cz
Čtvrtek Září 23 13:59:36 CEST 2004

Tomu říkám skrytá reklama.;-)

Ale nerad bych skrýval svoje otázky na IK. Můžeme to klidně probrat i tady?

Jak si vedení (celé!) IK představuje koexistenci na Vodárenské? Je v tom
nějaký zásadní problém? Nebo je prostě na střeše místo jen pro jednoho?

Odpověď na tuto otázku zajímá jistě celé Klfree, nejen mě. Vzhledem k
tomu, že je to nejdůležitější bod Klfree...