DC++ drive jak 10 MBit :-)

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Září 9 10:18:29 CEST 2004

Kamil Sopko(Sopak) wrote:
> fido
> sorry, ale mi nejsme ISP a p2p neni vypnuty kuli tomu aby si nemohl
> sdilet, ale proto, ze to sit neutahne, ani kdyz bude 10Mbps  to
> neutahne, pokud nebudem mit dobrej shaping na ktreym se pracuje
>
> tzn  si uvedomte ze kazdej kdo ted obchazi zakaz P2P znemoznuje a to
> poradne pouzivat internet ostatnim a poskozuje tim sdruzeni jako celek

Receno jinak --

PROSIM OMEZUJTE RYCHLOST U DC++, kdyz uz ho FAKT musite pouzivat.

Kdyz to neudelate, dosahnete nanejvys toho, ze se vas stroj ocitne ve
sdilene 256kbps s ostatnimi takovymi - a bude tam nez si nekdo vzpomene,
aby vas vyndal.

Na dynamickem shapingu, ktery tenhle problem resi automaticky (i to
vyndavani) se prave jeste pracuje.

-Svata