DC++ drive jak 10 MBit :-)

Jaroslav Kodet taranis na seznam.cz
Čtvrtek Září 9 10:54:25 CEST 2004

Nehlede na to, ze takto stupidne nastaveny DC generuje mnohem vetsi
traffic nez kdyz je nastavenej normalne. Lidi, uvedomte si, ze mate k
dispozici jen omezenou prenosovou kapacitu, a to jeste sdilene.
Kdyz do AP tece 11Mbps, musi se o tech 11 Mbps podelit vsichni jeho
klienti.Kdyz to jeden stahovac zahlti takto nastevenym DC, vyvola tim
jen jeste vetsi nevoli ke stahovacum u lidi, na ktere na konci
sdelovaciho retezce ( vezak, VKD, Engert, a pod ) zbyde rychlost
srovnatelna s analogovym modemem. Staci dva - tri stahovaci v
Krocehlavech, a do Rozdelova nedotece nic :-(
Teda do doby nez bude druha IGW (doufam, ze bude v Rozdelove, jinak by
se u nas nic nezmenilo).
Jarda Kodet (Taranis)