DC++ drive jak 10 MBit :-)

Kamil Sopko(Sopak) sopak na matrixway.cz
Čtvrtek Září 9 10:13:49 CEST 2004

fido
sorry, ale mi nejsme ISP a p2p neni vypnuty kuli tomu aby si nemohl
sdilet, ale proto, ze to sit neutahne, ani kdyz bude 10Mbps  to
neutahne, pokud nebudem mit dobrej shaping na ktreym se pracuje

tzn  si uvedomte ze kazdej kdo ted obchazi zakaz P2P znemoznuje a to
poradne pouzivat internet ostatnim a poskozuje tim sdruzeni jako celek

Sopak