Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

jo jojobubu na email.cz
Čtvrtek Září 2 15:55:17 CEST 2004

Na tomhle docentovi něco bude... každý si můžete srovnat, kolik
protelefonovala rada minulá a rada současná. Rozdíl cca 6tis. Kč/měs. je
dost velký. A nevím kdo měl na konci funkce/na začátku funkce víc
starostí s telefonováním.

Docent wrote:

> "vis ono nekdy , nejak ty rikas ze sme lajdacily, bylo lepsi setrit.
> delaly se funkcni reseni za minimum penez."
> - no jo, protelefonovat u Oskara 8 klacku mesícne, to clovek musí fakt
> setrit jako prase...
> - kde jsou teda peníze - clenské vklady, kdyz se delalo za minimum penez?
>
> Docent

Myslím, že v i4 mají pětibalení 24dB sít PW. Samostatně stojí jen 2400,-
- nikoliv 3000,- tis. jak uvádíš Jeniku. V pětibalení vyjde určitě na
míň. Němel bys být nepřesný - pokud chceš obvinit někoho z
nehospodárnosti v řádu stovek korun. Zato já si můžu dovolit mluvit o
zpronevěřených stovkách tisíc. Tam už nějaká koruna roli nehraje. Do
vězení za to půjde někdo tak nebo tak.

Jo, když se holt šetřilo na páteřních spojích, tak se šetřilo. Uhnilé
symetrizáky u home-made antén - neboli vyměnit každou yagi dvakrát do
roka je určitě levnější než koupit pořádnou ziskovou anténu. To vypadá
na obchodní politiku datinelu:)

Nová rada buduje, určitě kontroluj stav účtu, je to chvályhodné. Taky
nezapomeň, že do Klfree měsíčně také peníze přijdou, takže nezjednodušuj
  situaci jen na mínusy...