Re: Jak se take da dezinformovat (Re: Nové AP místo Vodárenské?)

Docent xaver na dr.com
Čtvrtek Září 2 15:55:16 CEST 2004

"vis ono nekdy , nejak ty rikas ze sme lajdacily, bylo lepsi setrit.
delaly se funkcni reseni za minimum penez."
- no jo, protelefonovat u Oskara 8 klacku mesícne, to clovek musí fakt
setrit jako prase...
- kde jsou teda peníze - clenské vklady, kdyz se delalo za minimum penez?

Docent

"jenik" <jenik na datunel.net> píse v diskusním príspevku
news:mailman.581.1092221826.18874.kladno na sluzby.klfree.net...